مخزن پلی اتیلن

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

مخزن پلی اتیلن

ماده اولیه اصلی در ساخت مخزن پلی اتیلن، پلی اتیلن است. پلی اتیلن از طریق پلیمریزاسیون اتیلن حاصل می‌گردد و با نماد PE نشان داده می‌شود. در طرح  مورد بررسی روش تولید مخازن پلی اتیلنی، روش روتومولدینگ یا قالب گیری دورانی است. در این روش، مواد اولیه پس از آسیاب به صورت پودر در یک قالب بسته ریخته می‌شوند. قالب‌ها پس از ورود به کوره با حرکت دورانی حول دو محور عمود برهم به گردش در می‌آیند. در این زمان به علت نیروی گریز از مرکز، پودر موجود در قالب به طور یکنواخت به دیواره قالب پاشیده و به علت گرمای موجود درکوره به حالت ذوب در می‌آید. پس از آنکه مواد اولیه به حالت یکنواخت در دیواره قالب شکل گرفتند، خنک سازی آن صورت می‌پذیرد.

 

 

مخزن  پلی اتیلن یک راه حل عالی برای حل مشکل آب است

با شروع تابستان گرم ، بسیاری از مردم با عجله از شهر خارج می شوند و به کشور می روند. در اینجا می توانید روح و روان خود را کاملاً از شلوغی کلانشهرها آرام بگیرید و هوای تازه زیادی تنفس کنید. با این حال ، برای یک سرگرمی راحت ، باید وسایل ضروری را تهیه کنید. صرف نظر از اینکه یک فرد در کجا باشد ، برای وجود طبیعی به آب نیاز دارد. در عین حال ، هر کلبه تابستانی امکان اتصال به سیستم آبرسانی یا تجهیز منبع در سایت را به صورت چاه یا چاه ندارد. تنها راه برون رفت از شرایط ایجاد مخزن خود است. ظروف آب پلی اتیلن به طور خاص برای این منظور ایجاد شده اند. آنها به شما امکان می دهند آب را به مقدار مشخصی ذخیره کرده و برای نیازهای خود استفاده کنید. وجود یک ظرف پلاستیکی امکان سازماندهی آبیاری گیاهان و همچنین ایجاد یک منبع تغذیه کامل را فراهم می کند.این موثرترین راه حل برای یک منطقه حومه شهر است.

 

مزایا و ویژگی های مخزن پلی اتیلن

از ظروف پلاستیکی امروزه بصورت فعال به عنوان ایستگاههای ذخیره سازی ثابت آب برای اهداف مختلف استفاده می شود. این مخازن با استفاده از روتومولدینگ از پلی اتیلن درجه مواد غذایی با افزودن رنگهای مختلف ساخته می شوند. آنها ظروف یکپارچه و صاف از یک شکل خاص هستند. چنین محصولاتی در حال تبدیل شدن به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی در خارج از شهر هستند و راحتی هر خانوار را تضمین می کنند. با تصمیم به خرید یک ظرف برای آب ، نمی توانید در مورد مزایای تمدن ، دور بودن از شهر ، استفاده از دوش تابستانی و به طور منظم اقدامات بهداشتی را فراموش کنید. مخزن ذخیره دارای مزایای زیر است:

  1. ایمنی و سازگاری با محیط زیست. در ساخت مخزن پلاستیکی آب ، فقط از مواد بی خطر و با کیفیت استفاده می شود که از طراوت و خلوص مایع و نبود بوی نامطبوع اطمینان حاصل می کنند.
  2. طراحی هوشمند و ساده. مخازن ذخیره آب از مواد اولیه بادوام ساخته شده اند ، آنها دارای دنده های سفت کننده هستند ، به شما این امکان را می دهد که سالها جایگزینی تجهیزات را فراموش کنید. مخازن ذخیره سازی زنگ نمی زنند و نظافت و بهداشت را تضمین می کنند.
  3. گرمایش طبیعی آب سرد موجود در ظرف پلاستیکی توسط انرژی خورشیدی گرم می شود. این به سرعت به دمای مطلوب می رسد ، در حالی که گرما در چنین مخزن ذخیره سازی به طور مساوی توزیع می شود.
  4. طیف گسترده ای از محصولات بسته به شرایط موجود در سایت و موارد دلخواه خود می توانید مخزنی را برای آب با حجم ، شکل و نوع نصب مورد نیاز انتخاب و خریداری کنید.
  5. قیمت های مقرون به صرفه. قیمت ظروف پلاستیکی آب در اوکراین بسیار وفادار است ، به لطف او ، هر مصرف کننده قادر خواهد بود گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کند. علاوه بر این ، خرید مخزن ذخیره کمتر از چیدمان چاه یا چاه خواهد بود.

اگر قبلاً از فولاد ضد زنگ برای ساخت مخازن آب  استفاده می شد ، امروز وضعیت تغییر کرده است. تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان به دلیل قیمت پایین و کاربرد بالا تصمیم به خرید ظروف پلاستیکی می گیرند. نصب آن آسان است ، وزن کمتری دارد ، به خوبی با وظایف خود در ذخیره مایعات فنی و آشامیدنی کنار می آید

از ویژگی های مفید زیر برخوردار باشید:

  • طراحی مخازن امکان اتصال آنها به سیستم آبرسانی را فراهم می کند.
  • مراقبت آسان؛
  • برای استفاده طولانی مدت در زندگی روزمره و برای اهداف تجاری طراحی شده است.

 

هدف یک مخزن پلی اتیلن

به طور معمول ، مکان و روش نصب مخزن ذخیره سازی پلی اتیلن با توجه به هدف محصول تعیین می شود. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب ظروف پلاستیکی برای ذخیره آب ، باید دقیقاً در مورد نحوه استفاده از آن فکر کنید. ظرفیت ها برای اهداف زیر استفاده می شود:

  • سهام مایع در این حالت ، مخزن را می توان در هر قسمت از حیاط خانه نصب کرد ، جایی که آب اغلب برای آبیاری ، شستشو ، تمیز کردن ، شستن ماشین ها و سایر موارد استفاده می شود.
  • تجمع آب باران چنین ظروف پلاستیکی در مجاورت خانه ها و کلبه های تابستانی نصب می شوند. آب باران جمع شده توسط سیستم ناودان از طریق ناودان وارد مخزن می شود. مایع برای شستشو ، آبیاری گیاهان زینتی به منظور صرفه جویی در آب از منبع آب استفاده می شود. .
  • ذخیره آب در مقادیر زیاد. این می تواند مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن باشد که روی دوش تابستانی یا نزدیک گلخانه ها نصب شده است. چنین ذخیره ای به شما امکان می دهد برای مدت طولانی نیازهای آب را به طور کامل برآورده کنید.

 شکل مخزن پلی اتیلن نیز می تواند متفاوت باشد. ظروف مستطیلی در فضای باز یا داخل منزل نصب می شوند ، جایی که می توانند هر گوشه آزاد را اشغال کنند. آنها برای جمع آوری و ذخیره آب آشامیدنی و صنعتی ، مخلوط های اسپری ، به عنوان ایستگاه های آبیاری و دوش استفاده می شوند. همچنین می توانید ظروف پلاستیکی گردی را خریداری کنید که در کیف بسیار محبوب هستند. از نظر کاربردی و سهولت استفاده ، تفاوت چندانی با ظروف مستطیلی ندارند.

 

روش های نصب مخزن پلی اتیلن

امروزه گزینه های مختلفی برای نصب تجهیزات به مصرف كنندگانی كه تصمیم به خرید یك مخزن ذخیره با حجم معین دارند ، ارائه می شود. اول از همه ، لازم به ذکر است که مخزن آب را می توان به صورت عمودی و افقی نصب کرد. انتخاب این یا آن گزینه به هدف مخزن و خصوصیات عملکرد آینده آن بستگی دارد. با توجه به روش نصب ، درایو پلاستیک می تواند:

  • زمینی که برای نصب حداقل به زمان و هزینه نیاز دارد. فقط لازم است مکان مناسبی پیدا کنید تا مخزن ذخیره سازی منطقه مفیدی را اشغال نکند. با این حال ، این گزینه نصب برای کانتینرهای با حجم کم قابل قبول است و می توان آن را منحصراً در فصل گرم استفاده کرد. در زمستان ، چنین مخزنی باید عایق بندی شود تا مایع یخ نزند.
  • زیرزمینی ، که در خاک نصب شده است. این مخزن پلاستیکی آب منطقه مفیدی را اشغال نمی کند ، حتی در زمستان به عایق کاری احتیاج ندارد ، با این حال ، کار نصب به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارد. تهیه مقدار نسبتاً زیادی خاک و بتن ریزی در خاک ضروری خواهد بود. اما این مربوط به درایوهای بزرگ است ، ظروف کوچک به راحتی در زمین مدفون می شوند. مزیت بدون شک مخازن پلاستیکی زیرزمینی عدم تابش مستقیم نور خورشید بر روی ظرف است ، بنابراین آب در آن شکوفا نمی شود.

 

شرکت ناب زیست آماده ارایه انواع خدمات برای مخزن پلی اتیلن می باشد.

مخزن پلی اتیلن...
ما را در سایت مخزن پلی اتیلن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عاطفه makhzan12 بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 1:06